Naša spletna trgovina uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne trgovine. Več o piškotkih

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije. Za vsa naročila do 17h, se bo trgovec potrudil, da bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. V nobenem primeru trgovec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni na naslovu, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi brez dodatnih stroškov, dostavljalcu je dovoljeno, da vas pokliče na kontaktno številko, katero ste oddali ob prijavi na spletni strani. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili predvideni dobavni rok za naročene artikle. Predvideni dobavni rok ne določa točnega dneva dobave, vendar le okvirni izračun predvidene dobave.


Dobavni rok se lahko zaradi nepredvidenih dogodkov podaljša (prazniki, zamude dostavnih služb itd.) V nobene primeru trgovec ne more prevzeti krivde za prekoračen dobavni rok. Dobavni rok začne teči ob 17.00 uri na dan prejema potrdila o plačilu oziroma od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo "V obdelavi". Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili o nameravanem roku dostave. Dostava se izvaja preko Pošte Slovenije. Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila. 


Cena dostave je enaka za vsa naročila in znaša 0€.


Natančen znesek poštnine je viden ob naročilu izdelkov.


Dostava se vrši v dopoldanskem ali popoldanskem času. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, paket pa prevzamete na lokalni poslovalnici Pošte Slovenije. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo v primeru da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali. Izjemoma se lahko dogovorimo za alternativen prevzem vkolikor se prodajalec in kupec strinjata. Za alternativen prevzem nas kontaktirajte na narocila(afna)MojMobitel.si.


Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno stanje. V primeru, da so na pošiljki fizične poškodbe, ali da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu (Pošta Slovenije), ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. O poškodovani pošiljki nas nemudoma kontaktirajte po emailu ali po telefonu.


Vse pakete pošljemo z oznako priporočeno.


Dostavni rok za naročene izdelke je odvisen od stanja zaloge. V kolikor je izdelek na zalogi je dostavni rok med 1-3 delovne dni. Za izdelke, ki niso na zalogi vam naknadno sporočimo rok dostave. Navadno 3-5 dni, za nekatere lahko tudi do 10 dni ali več.

Loading...